Kontakt
Základní umělecká škola ředitel kancelář |
|
Informace dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
Struktura informací, zveřejňovaných o povinném subjektu způsobem, umožňujícím dálkový přístup podle vyhlášky č. 422/2006 Sb. ze dne 31.srpna 2006
1. Název
Základní umělecká škola Chabařovice, okres Ústí nad Labem, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Organizace byla zřízena zřizovatelem městem Chabařovice a při své činnosti se řídí zřizovací listinou
- organizační struktura viz. příloha 1
3. Kontaktní spojení
3.1 Kontaktní poštovní adresa a adresa pro osobní návštěvy
ZUŠ Chabařovice, okres Ústí nad Labem, Husovo nám. 17, Chabařovice, 403 17
3.2 Úřední hodiny
pracovní dny 8:00 14:00 hodin
3.3 Telefonní čísla
Ekonomka: 475 205 281
ředitel: 475 205 280
3.4 Adresa internetové stránky
3.5 Adresa e-podatelny
3.6 Další elektronické adresy
4. Bankovní spojení
Česká spořitelna : 0882314369/0800
Bankovní účet slouží pro úplatu za vzdělání a dále také pro příjem plateb za doplňkovou činnost.
V ojedinělých případech u jednorázových akcí je možná úhrada v hotovosti proti příjmovému pokladnímu dokladu.
5. IČ
44557485
6. Dokumenty
6.1 Seznam hlavních dokumentů
- školní řád viz. příloha 2
6.2 Rozpočet
Aktuální rozpočet a rozpočty z let minulých jsou k dispozici na vyžádání na ekonomickém oddělení ZUŠ Chabařovice
7. Žádosti o informace
Žádost o poskytnutí informace se podává ústně nebo písemně, a to i prostřednictvím telekomunikačního zařízení.
Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.
Ustanovení § 14 až 16 a § 18 zákona č. 106/1999 Sb., O svobodném přístupu k informacím, v platném znění, platí pouze pro žádosti podané písemně.
8. Příjem žádostí a dalších podání
Kancelář ZUŠ
9. Opravné prostředky
Proti rozhodnutí povinného subjektu lze podat odvolání prostřednictvím povinné osoby (řediteli ZUŠ) zřizovateli ZUŠ město Chabařovice a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí.
10. Formuláře
Žádost o poskytnutí informací podle zákona č. 106/199 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
- Žádost o poskytnutí informací, viz. příloha 3
- Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, viz. příloha 4
11. Popisy postupů návody pro řešení životních situací
Konkrétní postupy pro řešení životních situací nejsou vydány.
12. Předpisy
12.1 Nejdůležitější používané předpisy
12.2 Vydané právní předpisy
nejsou
13. Úhrada za poskytování informací
Přímé materiálové náklady žadatel o poskytnutí informací hradí takto (ceny uvedeny za jednotku):
- Sazebník za poskytnutí, viz. příloha 5
Výši úhrady za poskytnutí informace povinný subjekt písemně oznámí žadateli před poskytnutím informace. Z oznámení musí být zřejmé, na základě, jakým způsobem byla výše úhrady povinným subjektem vyčíslena. Poskytnutí informací je podmíněno zaplacením požadované úhrady. Pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výše požadované úhrady nezaplatí, povinný subjekt žádost odloží.
14. Licenční smlouvy
14.1 Vzory licenčních smluv
nejsou
14.2 Výhradní licence
nejsou
15. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
viz. příloha 6
16. Schválený rozpočet na rok 2024 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2025 a 2026
17. Rozvaha, výkaz zisků a ztrát, příloha
1. kvartál: Rozvaha 2024-03, Výkaz zisku a ztráty 2024-03, Příloha 2024-03
2. kvartál: Rozvaha 2024-06, Výkaz zisku a ztráty 2024-06, Příloha 2024-06
3. kvartál: Rozvaha 2024-09, Výkaz zisku a ztráty 2024-09, Příloha 2024-09
Základní umělecká škola ředitel kancelář |
|